sexta-feira, 23 de dezembro de 2022

O CONCELHO DA CORUNHA VISA A COMPRA DA CASA DA RUA SINAGOGA

 A presidenta da Câmara Municipal da Corunha, Inês Rei Garcia, anunciou na quarta-feira 21 de dezembro a aprovaçom de um acordo para que o Concelho adquira a conhecida como a Casa da Sinagoga, um imóvel de grande valor histórico localizado na Cidade Velha que, dede que se completar o processo de compra com os atuais proprietários, passará a titularidade municipal.

Inês Rei Garcia, presidenta da Câmara Municipal da Corunha | Concelho da Corunha

Assim sendo, a Junta de Governo Local autorizou a compra direta das parcelas 4 e 4-A localizadas na Rua da Sinagoga, onde provavelmente, segundo os informes elaborados polos técnicos municipais, estaría localizada a sinagoga da Judiaria da Cidade Vella

No ano 2019, descubriram-se sob a casa o espólio  dumha antiga cisterna de água documentado em meados do século XIX e que podería ser umha mikva, um espaço para as imersões rituais que prescreve o judaísmo.

A autarca, Rei Garcia, destacou este achado arqueológico, "pois no mundo há catalogadas algo mais de 350 mikvés; em Espanha, que se tenha conhecimento no dia de hoje, três. Por isto, e porque falamos num ióvel que é testemunha dumha arquitetura que se pode documentar entre os séculos XVI e XVIII, o Concelho pôs toda a sua vontade en adquirí-lo, porque é umha herança que acrescenta umha peça fundamental na evoluçom histórica da cidade".

A compra da antiga casa da Sinagoga, que se levará a cabo de mútuo acordo com as cinco pessoas propiátarias do imóvel, vai comportar um investimento de 420.000 €, correspondentes aos orçamentos de 2022.

Prédio da alegada Esnoga da Corunha | GoogleMaps

Seguindo as recomendações da área municipal de Cultura, o Governo de Rei Garcia valorará a possibilidade de reconverter a casa num centro de interpretaçom da religiosidade medieval na Cidade Velha, que explique, de resto, a evoluçom urbanística e populacional do bairro.

Fonte: Concelho da Corunha


Sem comentários:

Enviar um comentário