domingo, 17 de março de 2024

HURRICANE DE EDEN GOLAN

 "Hurricane", originalmente conhecida como "October Rain", é a cançom da cantora israelita Eden Golan que vai representar Israel no Festival Eurovisom da Cançom de 2024.

Eden Golan

A cançom foi escrita por Avi Ohayon, Keren Peles e Stav Beger e foi lançada o passado domingo 10 de março de 2024 pola editora Session 42 numha emissom especial do canal israelita Kan 11.


Descrita como umha música pop que conta a história de umha «jovem mulher a sair dumha crise pessoal (hurricane)», a cançom foi alvo de forte escrutínio devido a que o seu título original (October rain), juntamente com a letra, foi visto como umha mensagem política alusiva à guerra entre Israel e o Hamas, em apoio a Israel. Consequentemente, a Uniom Europeia de Radiodifusom, a organizaçom que gere o Festival Eurovisom da Cançom, solicitou umha reescrita da cançom no final de fevereiro de 2024. Após várias submissões e reescritas, umha versom final revista, agora intitulada «Hurricane», foi aprovada pola EBU a 7 de março. 

Eden Golan


Letra da versom final de HURRICANE [partes removidas]

[Those that write the history] Writer of my symphony

[Stand with me] Play with me

Look into my eyes and see

[People go away] People walk away but never say goodbye


Someone stole the moon tonight

Took my light

Everything is black and white

Who's the fool who told you boys don't cry?


Hours and hours, [and flowers] empowers

Life is no game [for the cowards], but it's ours

[Why does time go wild] While the time goes wild


Every day, I'm losin' my mind

Holdin' on in this mysterious ride

Dancin' in the storm, [we] I got nothin' to hide

[Take me home] Take it all and leave the world behind

[And I promise you that never again] Baby, promise me you'll hold me again

[I'm still wet from this October rain] I'm still broken from this hurricane

[October rain] This hurricane


Livin' in a fantasy

Ecstasy

Everything is meant to be

We shall pass, but love will never die, mm


Hours and hours [and flowers] empowers

Life is no game [for the cowards] but it's ours

[Why does time gol wild] While the time goes wild


Every day, I'm losin' my mind

Holdin' on in this mysterious ride

Dancin' in the storm, [we] I got nothin' to hide

[Take me home] Take it out and leave the world behind

[And I promise you that never again] Baby, promise me you'll hold me again

[I'm still wet from this October rain] I'm still broken from this hurricane

[October rain] This hurricane

[October rain] This hurricane

לא צריך מילים גדולות

רק תפילות

אפילו אם קשה לראות

תמיד אתה משאיר לי אור אחד קטן

Writer(s): Keren Peles, Stav Beger


Junto com o lançamento da música, um videoclipe foi lançado no mesmo dia. A peça audiovisual apresenta dançarinos num campo, em referência claramente ao massacre do festival de música de Re'im



A cançom em ambas as versões, bem como a própria Golan, foram objeto de numerosos apelos à sua exclusom do concurso. Vários meios de comunicaçom relacionados com a Eurovisom, como o Eurovoix e o ESC Xtra, começaram a limitar a sua cobertura da participaçom israelita no concurso. Numerosos pedidos, especialmente de países nórdicos, foram criados para apelar à exclusom de Israel; um da Islândia conseguiu obter mais de 10.000 assinaturas.

Porém, também houve apelos contrários à exclusão de Israel e cerca de 400 celebridades e músicos assinaram umha carta apoiando a inclusom de Israel no concurso.

O festival Eurovision acontecerá em maio em Malmo, Suécia, e está a ser acompanhado de perto em meio a tensões contínuas e preocupações com segurança, principalmente da cantora Eden Golan. Vários competidores, inclusive, fizeram pedidos para que Israel fosse excluído do evento devido à guerra contra o Hamas na Faixa de Gaza. Nesse sentido, embora o país tenha tido a sua participaçom assegurada, espera-se que Golan seja alvo de protestos e outras formas de hostilidade de teor antissemita.


Toda essa situaçom é bastante lamentável, principalmente diante do aumento do antissemitismo na Europa e ao redor do mundo. As tentativas de boicote à presença de Israel no Eurovision nom contribuem em nada para a paz; polo contrário, apenas fomentam ainda mais intolerância e preconceito. A música e a arte deveriam estar acima de qualquer conflito, servindo como meio para unir as pessoas, nom dividi-las.

Sem comentários:

Enviar um comentário