domingo, 12 de setembro de 2021

ISRAEL CONTINUA A LIDAR COM A PANDEMIA SEM MUITO SUCESSO

 Nas últimas cinco semanas produziram-se 276.112 novos contágios de Covid-19 em Israel e 822 óbitos. Hoje há mais 54.601 casos ativos do que na última postagem da QJ sobre a situaçom epidemiológica por causa da pandemia no Estado judeu.


O que aconteceu? 

Com certeza existem múltiplas causas. Em primeiro lugar, logo dumha bem sucedida campanha de vacinaçom, cabe destacar que Israel deixou de encabeçar a lista de países máis imunizados do mundo. De facto, foi superado por Portugal (86,70%, dos quais 7,06% com apenas umha dose) ou países como Espanha, Uruguai, China, Chile, Irlanda, Canadá, França ou Reino Unido. Israel tem hoje 68,69% da populaçom vacinada (5,67% com apenas umha dose). 

Por outro lado, comprovou-se que a vacina aplicada no Estado Judeu (a Pfizer/BioNTech) perde efetividade após seis meses de receber a segunda dose. É por isso que, a partir do mês de agosto, Israel está a administrar umha terceira dose às pessoas com mais de 40 anos.

De resto, existe umha parcela muito significativa da populaçom que rejeita a vacina. Quer por questões religiosas, quer por simples negacionismo, umha importante faixa está desprotegida perante a propagaçom das variantes do Coronavirus.

Apesar deste panorama desalentador nos últimos dias evidencia-se um recuo na taxa de contágios.

Novos contágios de Covid-19 em Israel 1/8/2021-5/9/2021

Casos graves de Covid-19 em Israel. Julho-Setembro de 2021


Sem comentários:

Enviar um comentário