quarta-feira, 30 de julho de 2014

JEAN-MARIE LE PEN "NOM SABE" QUEM ENVIA MÍSSEIS CONTRA ISRAEL

No passado 14 de julho Jean-Marie Le Pen, presidente de honra da Frente Nacional, disse o seguinte no seu vídeo-blog "Journal de Bord" relativamente à Guerra de Gaza que enfrenta desde há dias às Forças de Defesa de Israel com o grupo militante islamista palestiniano Hamás:

"Ninguém pode ficar indiferente perante o verdadeiro martírio que padece a populaçom palestiniana. Existe algo que me surpreende: o que provoca estas reações muito violentas de Israel e da sua aviaçom, uns bombardeamentos dos quais os civis som geralmente, como sempre, as primerias vítimas, é o envio de mísseis (rockets). O Hamás teria enviado centenas de mísseis sobre Israel... O que me surpreende, é que nom haja mortos... Existe, portanto, umha desproporçom formidável entre a resposta e os danos causados. Além disso, acho muito surprendente que o Hamás continue a enviar sobre o terreno vagas de mísseis ou de rockets... que nom tem qualquer eficácia. Entom existe algo que me surpreende nisso... que coloca umha questom. Ei-la: quem envia realmente estes mísseis? Nom sei. Seja como for, é um pretexto que é utilizado por Israel para esmagar, com meios ultramodernos, umha populaçom que está praticamente sem defesa e da qual se sabe que já vive numha miséria terrível. Nom, eu acho que este problema vai continuar a envenenar a vida internacional e talvez um algum dia  irá conduzir a excesos de conflitos muito violentos".

O líder histórico da extrema direita francesa tem manifestado em continuadas ocasiões teorias complotistas relativas à alegada subordinaçom do governo francês às ordens do Estado de Israel.

Sem comentários:

Enviar um comentário