Ontem à noite, a ONU aprovou umha resoluçom apresentada polos países árabes que apela ao cessar-fogo (e com isso recompensa o Hamas).
A resoluçom nom menciona que o Hamas é umha organizaçom terrorista que lançou este ataque contra Israel. Nom menciona as vítimas israelitas.
Foi por essa razom que os EUA e a Áustria introduziram alterações que acrescentam esses elementos à resoluçom. Mas a Assembleia Geral da ONU rejeitou essas alterações.
O problema é que os países que representam o mundo livre e democrático, em vez de dizerem isto nom está bem e sem que a redaçom do texto seja corrigida nom votaremos a favor comprometeram-se mais umha vez.
E este é o problema da ONU. É por isso que este organismo já nom tem qualquer relevância nas crises e guerras em todo o mundo. Os países que deveriam dar o tom da ordem mundial estão a ser arrastados polas forças erradas.
É assim que o Irão se torna presidente do Conselho dos Direitos Humanos. É por isso que as guerras na África e na Síria, com centenas de milhares de vítimas, recebem quase nengumha atençom.
Isto é realmente triste e terá de mudar, porque o objetivo da ONU era suposto ser importante.
Israel continuará a estar do lado certo da história e lutará contra esta hipocrisia juntamente com os EUA e outros.
Infelizmente não mudará. A hipocrisia e a covardia tornaram-se as melhores “qualidades” das nossas lideranças e dos nossos fazedores de opinião.
ResponderEliminarComo diz, ainda bem que os EUA votaram contra. Mas eu até gostaria que fosse aprovada, só para ver quem era o corajoso disposto a meter botas no terreno por forma a fazer cumprir essa vergonhosa resolução.
Depois, a todos esses vociferantes, odiosos a Israel e lacrimejadores crocodilo, que mundo pretendem ao ilibar ou proteger assassinos e violações até quebrar a pélvis?
Carneiro