sábado, 14 de outubro de 2023

O USO POLÍTICO DO ANTISSEMITISMO

A seguir reproduzimos, na íntegra, umha reflexom publicada por distraídos venceremos no X (antigo Twitter) a respeito da fasquia antissemita de organizações da esquerda chamada de anti-imperialista aplicável nom apenas ao caso brasileiro, mas em nível global. A Galiza e Portugal nom som imunes a esse fenômeno.

 Os acontecimentos da última semana expuseram parte da esquerda brasileira.

PCO brasileiro apoia 100% os massacres contra civis perpetrados polo jihadismo palestiniano


Nom se trata de apoiar a causa palestiniana. Mas a recusa em condenar o Hamas como organizaçom terrorista depois que seus métodos causaram as imagens mais perturbadoras que o mundo já viu, demonstra que existe um USO POLÍTICO do antissemitismo no Brasil.

Desde o silêncio dos antirracistas, à relativizaçom do massacre de civis, aos sonoros apoios incondicionais aos terroristas criminosos… atitudes que revelam que temos entre nós um vigoroso antissemitismo disfarçado de consciência política e militância de teclado.

Alguns de nós vivíamos com a esperança que o antissemitismo fosse um componente do cinismo de alguns e que, com a maturidade, isso nom tomaria a escala que tomou nos últimos dias.  Mas nom foi o que aconteceu.  

Entom, como geraçom, precisamos olhar nos olhos das ideias e dos processos que promovem a barbarie e pensar em como derrota-los. Nom há mais contemporizaçom possível. Nom é saudável procurar dous lados quando alguém age a partir do princípio que o outro não é humano. O nosso corpo social precisa eliminar o seu câncer e entender que, diante da promoçom da morte, nom há tempo para piscar.  É preciso combater, isolar e asfixiar os grupos que organizam e utilizam a morte como método ou plataforma de poder. 

Os que conseguem condenar atos terroristas precisam condenar organizações terroristas e corta-los do seu convívio.

Os que nom conseguem nem condenar atos terroristas sem balbuciar os seus poréns, precisam entender que nom podem cometer o erro de dar espaço à barbarie. Um dia virá contra eles.

E os que chancelam a barbarie em nome das suas agendas políticas, merecem puniçom por esse crime.

Cínicos ou nom. Nunca estarei do seu lado. Que a justiça repare os danos que o seu racismo causa a outros e que as suas penas sejam precisas, para sua recuperaçom.

Sem comentários:

Enviar um comentário