quinta-feira, 3 de novembro de 2022

SONDAGENS À BOCA DE URNA APONTAM PARA GOVERNO DE NETANYAHU

 Confira a Pesquisa Boca de Urna das eleições israelitas (dos 3 principais canais). Segundo os três canais, Netanyahu voltará a ser o primeiro-ministro de Israel, comandando o governo mais à direita da história de Israel.


A pesquisa Midgam (Boca de Urna) dos principais canais de televisom é a mais exata que temos em Israel, mas nom é 100%.

ATUALIZAÇOM 3/11/2022
Terminada a contagem de votos das eleições israelitas a 3 de novembro, confira a formaçom da próxima Knesset.

Resultados finais das eleições de Israel 1/11/2022

O bloco pró-Bibi (Netanyahu) obteve 64 mandatos e 49,5% de votos (incluída A Casa Judaica que ficou fora do Parlamento) contra os 51 lugares do bloco anti-Bibi da coaligaçom governante (42,4%).

Os partidos árabes lograram umha votaçom de 10,8% (10 mandatos) enquanto os partidos religiosos (ultra)ortodoxos judaicos atingiram 25,9% e 32 mandatos.

No eixo ideológico esquerda-direita Israel votou maioritariamente em partidos de direita (58,1%), centro-direita liberal (26,9%) e esquerda (10,7%). Pola primeira vez a esquerda israelita do Meretz (3,16%) ficou fora do Parlamento.

É muito provável que Benjamim Netanyahu forme umha coaligaçom de governo com o seu partido, o Likud (32 mandatos), junto com o Sionismo Religioso (14 mandatos), Shas (11 mandato) e Judaismo da Torá (7 mandatos). Por enquanto, para a Questom Judaica seria desejável que forças do centro como o Campo Republicano de Benny Gantz (12 mandatos) integrassem a nova maioria para o vindouro governo de Israel nom depender de partidos extremistas do teor do Sionismo Religioso.

Sem comentários:

Enviar um comentário