sexta-feira, 26 de fevereiro de 2021

ISRAEL VAI A OVERDOSE DE ELEIÇÕES EM TEMPOS DE PANDEMIA

 Segundo o acordo de coligaçom assinado entre o Likud e o Azul e Branco em maio de 2020, as eleições deviam ser realizadas 36 meses após a posse do 35º governo, tornando 23 de maio de 2023 a última data eleitoral possível. O acordo de governo foi aprovado polo Knesset e Benjamin Netanyahu, com o apoio de 72 parlamentares, foi formalmente encarregado de formar um governo. Este foi formado em 17 de maio logo depois de dias de adiamentos ligados às divergências dentro do Likud e o seu bloco de direita para a alocaçom de pastas ministeriais.

Segundo o acordado, B. Netanyahu devia permanecer como primeiro-ministro por 18 meses, antes que Benny Gantz, líder do Azul e Branco, o suceda por 18 meses sob um acordo de rotaçom legalmente vinculante. Nesse ínterim, seria Ministro da Defesa. Finalmente, a rotaçom ocorre automaticamente sem um novo voto e, no caso de eleições antecipadas, Gantz seria investido como Primeiro-Ministro provisório.

Porém, a lei israelita estipula que se o orçamento do estado para 2020 nom for aprovado até 23 de dezembro de 2020, o Knesset será dissolvido e as eleições serám realizadas em 23 de março de 2021. Em 2 de dezembro de 2020, o Knesset, com o apoio de Gantz aprovou a leitura preliminar dum projeto de lei da oposiçom para dissolver o atual governo por umha votaçom de 61 contra 54. Em 21 de dezembro de 2020, o Knesset nom conseguiu aprovar um projeto de lei de Azul e Branco para separar os dous orçamentos e diferir a sua adopçom por uma votaçom de 47 contra 49. Umha vez que o Knesset nom aprovou o orçamento do estado para 2020 no prazo exigido, à meia-noite em 23 de dezembro de 2020 a coaliçom de governo tombou e o 23º Knesset foi oficialmente dissolvido. 

De acordo com a lei que estabelece que a eleiçom deve ser realizada dentro de 90 dias após a dissoluçom do Knesset, a data para as eleições para o 24º Knesset foi automaticamente marcada para 23 de março de 2021, as quartas em dous anos!!


Devido à pandemia de Covid-19 em Israel, medidas especiais estám a ser tomadas para garantir um voto seguro: deve ser possível votar enquanto do carro e seções eleitorais especiais serám oferecidas aos doentes e aos cidadãos colocados em quarentena. O número de assembleias de voto deve ser aumentado em cerca de 30% para reduzir o número de pessoas. Haverá duas cabines de votaçom em cada assembleia de voto para agilizar o processo.


No quadro da pré-campanha eleitoral e do combate à pandemia, B. Netanyahu levou à TV um divertido vídeo contra as fake news sobre a vacina. Com certeza, Netanyahu é um dos líderes da direita mundial que tratam a pandemia com rigor seriedade; de facto, Israel lideriça a campanha mundial de vacinaçom, com mais de 90% da populaçom imunizada.

Fonte do vídeo: Eixo Político

As legendas do vídeo foram feitas por @SamPancher

Sem comentários:

Enviar um comentário