quinta-feira, 10 de janeiro de 2013

MELHORAS TÉCNICAS PARA VEÍCULOS DE MERCADORIAS NA POLÓNIA (1942)

Geheime Reichssache (Assunto secreto do Reich)

Berlim, 5 de junho de 1942.

Mudanças a operar nos veículos especiais actualmente em serviço em Kulmhof (Chelmno) e aos que estám em construçom.

Desde o mês de dezembro de 1941, 97.000 forom tratados (verarbeitet) polas três viaturas em serviço sem incidências maiores. Porém, considerando as observações feitas até entom, impõem-se as seguintes mudanças técnicas:

1. O carregamento normal dos camiões é geralmente de 9-10 por metro quadrado. Nos camiões Saurer, que som muito volumosos, a utilizaçom máxima do espaço nom é possível. Nom por causa dumha sobrecarga eventual, mas porque o carregamento a máxima capacidade teria repercussões sobre a boa manutençom da rota do veículo.

Umha diminuiçom do espaço de carregamento parece portanto necessária.
Seria preciso reduzir este espaço um metro, em vez de procurar resolver o problema, como se fez até o presente, diminuindo o número de peças a cargar. Este último procedimento tem o inconveniente de causar um tempo de funcionamento mais longo, porque o espaço vazio deve ser igualmente enchido de óxido de carbono. Em compensaçom, se diminuir o espaço de carregamento, cargando em bloco o veículo, o tempo de funcionamento pode ser consideravelmente reduzido.

Os fabricantes do veículo disserom-nos durante umha conversaçom que a reduçom da parte traseira do camiom provocaria um desequilíbrio indesejável. O trem dianteiro, assinalam, sobrecargaria-se. Mas na realidade o equilíbrio restabeleceria-se involuntariamente polo facto de a mercadoria carregada mostrar, durante o funcionamento, umha tendência natural a se empurrar nas portas traseiras, achando-se, no fim da operaçom, deitada sobretodo neste lugar. Destarte nom se produz nengumha sobrecarga do trem dianteiro.


2. É preciso proteger a iluminaçom contra a destruiçom mais do que se tem feito até o presente. As redes de ferro devem rodear as lâmpadas para evitar que sejam danadas. A prática tem demonstrado que se podia prescindir das lâmpadas, dado que estas nom som aparentemente nunca utilizadas. Porém, pudo-se observar que, no momento do encerramento das portas, o carregamento apressa-se sempre fortemente para estas logo que ocorre a escuridom. Isto resulta do fato de o carregamento se precipitar natuarlmente para a luz quando se forma a escuridom, o que dificulta o encerramento das portas.

Aliás, pudo-se observar que por causa do carácter inquietante da escuridom os berros desatam-se sempre no momento do encerramento das portas. Portanto seria acaído acender a iluminaçom antes e durante os primeiros minutos do funcionamento.


3. Para umha limpeza fácil do veículo, é preciso dispor no meio do soalho um buraco de esvaziamento bem estanque. A cobertura do buraco, dum diâmetro de 200 a 300 mm, será provista dum sifom deitado de maneira que os líquidos fluidos possam correr durante o funcionamento. No momento da limpeza o buraco de esvaziamento servirá para o corrimento dos excrementos.





As mudanças técnicas referidas devem ser aplicadas aos veículos em serviço apenas no momento em que estes tenham necessidade de ser reparados.

A respeito dos dez novos veículos encomendados à Saurer, estes deverám,na medida do possível, ser arranjados com todas as inovações e mudanças deduzidas da prática e da experiência.

Submetido à decisom do Gruppenleiter II D, SS.Obersturmbannführer Walter Rauff.

Assinado Just.

Sem comentários:

Enviar um comentário