sexta-feira, 12 de janeiro de 2024

UMHA DAS MAIORES HIPOCRISIAS DA HISTÓRIA

 Hoje testemunhámos umha das maiores demonstrações de hipocrisia da História, agravada por umha série de afirmações falsas e infundadas.



A África do Sul, a funcionar como representante jurídico da organizaçom terrorista Hamas, distorceu totalmente a realidade em Gaza após o massacre de 7 de Outubro, ignorando o facto de os terroristas do Hamas se terem  infiltrado em Israel, assassinando, executando, massacrando, violando e raptando cidadãos israelitas, simplesmente por serem israelitas, numha tentativa de levar a cabo um genocídio.

A África do Sul procura permitir que o Hamas volte a cometer os crimes de guerra, crimes contra a humanidade e crimes sexuais que cometeu repetidamente a 7 de Outubro.

Os advogados sul-africanos - representantes do Hamas no Tribunal -, também ignoram o facto de o Hamas utilizar a populaçom civil em Gaza como escudo humano e operar a partir de hospitais, escolas, abrigos da ONU, mesquitas e igrejas com a intençom de pôr em perigo as vidas da populaçom civil da Faixa de Gaza. Por outro lado, 136 reféns estão mantidos em cativeiro polo Hamas, sem acesso a visitas da Cruz Vermelha e a cuidados médicos.

O Estado de Israel continuará a proteger os seus cidadãos de acordo com o direito internacional, ao mesmo tempo que distingue entre os terroristas do Hamas e a populaçom civil palestiniana, e fará tudo o que estiver ao seu alcance para libertar todos os reféns e eliminar o Hamas, umha organizaçom terrorista racista e antissemita que apela nos seus estatutos fundadores à destruiçom do Estado de Israel e ao assassinato de judeus.

📷 @LiorHaiat

Sem comentários:

Enviar um comentário