Páginas

quinta-feira, 15 de agosto de 2024

O BOICOTE GALEGO CONTRA AS UNIVERSIDADES ISRAELITAS

 Três universidades israelitas, entre as 100 melhores do mundo. Fundadas antes do Estado de Israel. 

  • 69: Weizmann Institute of Science
  • 81: The Hebrew University of Jerusalem
  • 85: Technion-Israel Institute of Technology

Universidades israelitas são 3% do Top 100 do mundo

A Universidade de Santiago de Compostela (USC) é a primeira da Galiza, entre as 501-600 melhores do mundo e a Universidade de Vigo entre 801-900. A Universidade da Corunha (UDC) nem sequer aparece referenciada no ranking da ARWU divulgado hoje. 6 em 7 universidades israelitas estão posicionadas acima da USC.

E os claustros e órgãos de governo das universidades galegas a exigir um boicote às universidades israelitas por motivos racistas. 

> 30/11/2023: Universidade de Santiago de Compostela

Declarações institucionais

A 24 de maio de 2024, após umha juntança com a organizaçom estudantil Erguer-Estudantes da Galiza "sobre a situaçom em territorio palestiniano", a equipa de governo da USC emitiu um comunicado em que:

Compromissos:

1. Insta o estado de Israel para deter o genocídio praticado contra o povo palestiniano e declarar um cessar-fogo imediato e permanente, permitindo a entrada de ajuda humanitária.

2. Insta a comunidade internacional para rematar com a sua inaçom e reconhecer o estado da Palestina, bem como o seu direito à autodeterminaçom. A comunidade internacional também deve ser garante do retorno das pessoas refugiadas às suas casas e propriedades, do fim da ocupaçom e colonizaçom, do reconhecimento da igualdade das pessoas palestinianas, do fim das leis de discriminaçom, bem como da libertaçom das pessoas palestinianas presas e do fim dos abusos que se estão a cometer.

Boicote académico:

5. Compromete-se a nom assinar novos convénios de colaboraçom, nem a manter qualquer tipo de relaçom científica ou académica com universidades e instituições israelitas, projetos internacionais, grupos de investigaçom, investigadores e docentes que nom assumirem explicitamente os compromissos que figuram nesta declaraçom.

6. Compromete-se a revisar e suspender qualquer relaçom econômica com instituições e empresas israelitas que nom assumirem de jeito explícito os compromissos desta declaraçom.

> 26/6/2024: Universidade da Corunha

Manifesto por Palestina

> 5/7/2024: Universidade de Vigo

Manifesto do Claustro da UVigo sobre a situaçom em Gaza e na Cisjordânia


Sim, antissemitismo é racismo. 

Sim, tratar os Judeus com dous padrões e duas medidas é antissemitismo. 

É um duplo padrom promover um boicote apenas contra as instituições universitárias israelitas e esquecer o resto dos estados do mundo. Nengum boicote à China, à Rússia, ao Irão? Porque na lógica totalitária do palestinismo, por mais delirante que seja, nom promove um boicote contra os EUA (“pai de todos os males”) ou contra o Reino Unido ou a França?

E sim, além disso, a campanha contra Israel baseia-se em várias mentiras e meias verdades.

Sem comentários:

Enviar um comentário