Páginas

quinta-feira, 24 de novembro de 2022

APARTHEID E ISRAEL

Spencer Joseph

1.    O crime de apartheid consiste em polo menos três elementos primários: 

- a intençom de manter a dominaçom de um grupo sobre outro; 

- opressom sistemática de um grupo sobre outro; 

- e atos desumanos na realizaçom dessa opressom.


2. Agora considere quantos países e regimes ao redor do mundo poderiam ser considerados culpados desse crime? Quantos países oprimem um ou mais grupos minoritários, reduzem os seus direitos civis e exercem violência sobre eles?


3. Por exemplo, em todo o Próximo Oriente e Ásia Central, o índice de democracia vê apenas dous países (Israel e Chipre) perto de operar como democracias totalmente funcionais



4. Na África é umha situaçom semelhante



5. Onde os países nom som democráticos, eles normalmente deslizam para o autoritarismo e a opressom das minorias. Como demonstram os mapas anteriores, incluindo dezenas de estados-naçom.


6. Muitas minorias sofrem perseguições violentas sem muita atençom da mídia no Ocidente: de Curdos (considerados umha colónia internacional) e Coptas no Egito a Iazidis do Iraque e Tigrínios na Etiópia.


7. Relatórios recentes mesmo sugerem que a perseguiçom de grupos minoritários maiores, como os cristãos no Próximo Oriente, abeira o genocídio.


8. Nos últimos dez anos, estima-se que cerca de 1 milhom de pessoas foram mortas em guerras na Síria e no Iêmen.


9. E, claro, as grandes potências imperiais como a China oprimiram as minorias por muitos séculos, umha política que continua em muitas partes do mundo até hoje.


10. Portanto, a questom donde o apartheid pode existir pode ser feita a muitos regimes e países neste planeta como no Brasil de Bolsonaro.


11. Alternativamente, se crimes de opressom sistemática som tam espalhados, entom talvez o termo deva permanecer como umha descriçom específica do regime opressivo sul-africano e nom ser aplicado noutro lugar.


12. Com certeza, o uso da alegaçom de 'apartheid' também pode ser umha tentativa, nalguns casos, de remover o termo 'conflito' da discussom, juntamente com as justificativas para ações tomadas em legítima defesa histórica e atual.


13. Em conclusom, o crime de 'apartheid' foi aplicado à África do Sul com base na segregaçom racial, opressom e tratamento desumano dos seus próprios cidadãos. A acusaçom contra Israel, portanto, exibe muitos padrões duplos e falsidades.


14. Isso é especialmente destacado polo fato de 20% da populaçom israelita serem árabes com direitos civis, enquanto na Cisjordânia e Gaza nom há Judeus sob pena de morte


15. Além disso, relativamente à ‘ocupaçom’, as leis som retiradas da lei dos conflitos armados internacionais, que fornece umha estrutura legal para garantir os interesses de segurança da potência ocupante, bem como os interesses da populaçom local, até que umha soluçom seja alcançada.


16. Como umha importante nota de rodapé legal, a resoluçom de San Remo de 1920 reconheceu (como um documento obrigatório sob o direito internacional) "a conexom histórica do povo judeu com a Palestina" como "as bases para a reconstituiçom do seu lar nacional no país" (moderno Israel).


17. De facto, este reconhecimento do direito judaico ao renascimento nacional na terra indígena judaica foi endossado por proeminentes nacionalistas pan-árabes, incluindo Emir Faisal ibn Hussein, o célebre herói da "Grande Revolta Árabe" contra o Império Otomano.


18. E ao considerar as reivindicações de organizações como a Anistia Internacional, é necessário reconhecer que a Anistia do Reino Unido foi considerada por meio de investigaçom independente como "colonialista e institucionalmente racista".


19. Além disso, a maioria dos palestinianos na Cisjordânia afirma que o maior problema que enfrentam é a corrupçom da sua própria Autoridade Nacional Palestiniana, enquanto Gaza é obviamente administrada pela organizaçom terrorista Hamas


20. O Hamas também é acusado de corrupçom há anos, mas, como a Autoridade Nacional Palestiniana, reprime violentamente qualquer protesto dos seus próprios cidadãos palestinianos.


21. Finalmente, é porque Israel é democrático e nom apartheid que os cidadãos israelitas de várias origens podem protestar publicamente contra a política do governo. Israel tem as suas falhas e a Cisjordânia nom está resolvida. A crítica nom é um problema. A intolerância, no entanto, é inaceitável.


22. Mesola Lekota, presidenta do Partido Congresso do Povo, ex-ministra da Defesa sul-africana e alta funcionária do Congresso Nacional Africano: 'Tentei encontrar umha comparaçom entre como vivíamos sob o regime do apartheid e a situaçom em Israel e nom consegui encontrar'.




23. Claro, há muitas comparações entre a divisom do Mandato Britânico da Palestina e da Índia. Mas os padrões duplos em resposta a essas duas situações som gritantes.


24. Além disso, depois que a Jordânia invadiu o Mandato Britânico em 1948, os palestinianos concordaram com a unificaçom com a Jordânia e todos receberam a cidadania jordaniana. Nom houve tentativa de estabelecer um Estado independente da Palestina no que som agora as problemáticas Areas A, B e C do West Bank


25. Resumo: Israel sempre enfrentou complexas ameaças à segurança de antissemitas, outras nações e terroristas, enquanto concede direitos civis a todos os cidadãos nom-judeus. A falsa alegaçom de 'apartheid' atranca os direitos humanos e a paz para palestinianos e israelitas.

Sem comentários:

Enviar um comentário