sexta-feira, 6 de fevereiro de 2015

O IRÁM CONVOCA UM CONCURSO DE CARICATURAS SOBRE O HOLOCAUSTO

A teocracia iraniana vem de convocar um novo "concurso internacional de caricaturas sobre a negaçom do Holocausto" em resposta às caricaturas de Maomé publicadas polo semanário satírico Charlie Hebdo logo depois dos ataques islamo-fascistas de Paris. Isso foi o que noticiou o jornal britânico The Independent a partir dumha notícia breve publicada polo Tehran Times a 24 de janeiro.

Capa do Charlie Hebdo logo após do ataque sofrido. AFP PHOTO / JUSTIN TALLIS
Os organizadores do concurso som os mesmos da anterior convocatória, a Casa da Caricatura do Irám e o Centro Cultural Sracheshmeh, com prémios de 12.000 dólares para o primeiro, 8.000 dólares para o segundo e 5.000 dólares para o terceiro.

Em fevereiro de 2006 fora lançada umha convocatória semelhante, em resposta também à publicaçom no jornal dinamarquês "Jyllands-Posten" de 12 caricaturas do profeta Maomé. Estes desenhos estiveram na origem dum surto de violência no mundo muçulmano contra a Dinamarca.

Nessa altura o comité de organizaçom iraniano recebeu 1.193 desenhos procedentes de antijudeus, antissionistas, antissistemas, fascistas, islamitas e nazislamitas de todas as partes do mundo, mormente do Irám, Turquia e do Brasil.

Os nazislamitas iranianos e de todo o mundo nom perdoam que no número do Charlie Hebdo publicado logo após o atentado jihadista aparecesse novamente umha caricatura do profeta Maomé na capa da revista dizendo que tudo estava perdoado (tout est pardonné).

Em fevereiro de 2006 o Charlie Hebdo, como outros jornais europeus, reproduziram as 12 desenhos de Maomé publicados polo antedito jornal dinamarquês. Desde entom, o jornal francês foi alvo de ameaças recorrentes de grupos islamitas por caricatuzar Maomé que se tornaram realidade no passado 7 de janeiro.

Sem comentários:

Enviar um comentário