quarta-feira, 19 de novembro de 2014

REPRESENTANTES GALEGOS ADEREM-SE À UNANIMIDADE ESPANHOLA EM CONTRA DE ISRAEL

As duas deputadas do BNG (Bloque Nacionalista Galego) aderiram-se à unanimidade espanhola em prol do Estado da Palestina e em contra de Israel. Com efeito, o BNG, a única organizaçom do independentismo galego com representaçom no parlamento espanhol, assinaram o acordo alcançado nessa câmara entre todos os grupos respeitante à necessidade reconhecer o Estado palestiniano independente.
Apesar das reiteradas manifestações dos representantes do movimento palestiniano em defesa da unidade de Espanha, os representantes independentistas galegos em Madrid aderiram-se ao acordo assinado por todos os grupos políticos espanhóis apelando para o Governo reconhecer a Palestina como Estado, entre outros pontos.

A adesom crítica do BNG, umha organizaçom de libertaçom nacional herdeira do comunismo estalinista e que se autodefine de anti-imperialista, produz-se apesar de qualificarem os seus representantes o acordo de "insuficiente" e "longe dos pronunciamentos feitos pola Suécia  ou outros parlamentos como o britânico, o Senado irlandês ou a Assembleia francesa dentro dumhas semanas". "Porque sabemos da importância deste acordo para os Palestinianos é que assinamos o acordo", referiu a porta-voz parlamentar para este assunto.

Os representantes do nacionalismo galego, juntamente com outras forças políticas, queriam que o Governo espanhol reconhecesse a independência da Palestina antes do fim da presente legislatura (novembro de 2015) e que se promovesse esta proposta no resto de estados da UE. Para o BNG, umha organizaçom que defende o diálogo político para a soluçom pacífica dos conflitos entre partes confrontadas (País Basco, Ulster, Córsega,...), nom era preciso esperar um reconhecimento por parte da UE, mas que cada Estado podia ir avançando o reconhecimento do Estado palestiniano sem esperar a umha soluçom dialogada do conflito com Israel.

O BNG, cuja postura anti-israelita lhe tem impedido condenar o Holocausto em várias ocasiões no Parlamento galego, aproveitou a oportunidade para mostrar, mais umha vez, a sua oposiçom a Israel

Finalmente, após o debate parlamentar, as deputadas do BNG fotografaram-se em companhia do Embaixador em Madrid na ANP e outros diplomatas árabes.



Sem comentários:

Enviar um comentário