terça-feira, 2 de julho de 2013

O GOVERNO TURCO ACUSA OS JUDEUS DOS PROTESTOS DO PARQUE GEZI


Informações publicadas polo jornal turco Hurriyet referem que o vice-primeiro-ministro turco acusou a Diáspora judia e às potências estrangeiras de promover e organizar os tumultos que desde finais de maio afetam o país.



O jornal citou as palavras do vice-primeiro-ministro Beshir Atalay: "Há quem inveja o crescimento logrado pola Turquia. Todos eles estám ligados com a Diáspora judaica. Os senhores viram o comportamento do meios de comunicaçom estrangeiros durante os protestos no parque Gezi. Eles [a comunidade judia] compraram-os [os meios de comunicaçom] e começaram a transmitir sem fazer umha adequada avaliaçom do que estava a suceder".

Dias atrás, o primeiro-ministro Recep T. Erdogan culpabilizou um "lobby financeiro" das manifes, precisando que se procurava desestabilizar um país emergente.

Estima-se que por volta de 2,5 milhões de pessoas mobilizaram-se nas ruas de 80 cidades da Turquia ao longo das três semanas posteriores a 31 de maio.

As mobilizações dirigidas contra Erdogan, acusado de querer "islamizar" a sociedade turca, vitimizaram mortalmente quatro pessoas (três manifestantes e um policial), e feriram outras 8.000.

Para dissimular a sua incompetência, as autoridades islamitas turcas retomam a velha teoria conspiratória judaica. Nesta ocasiom, na sua intençom de dominar o mundo, os judeus alvejariam a desestabilizaçom de países emergentes como a Turquia. 

Dito isto, a questom é... respondem os protestos da populaçom brasileira dos últimos dias a umha outra conspiraçom judaica?

Sem comentários:

Enviar um comentário